29.12.2017

Podsumowanie Biustoroku 2017

Żegnamy się powoli z rokiem 2017, a więc nie pozostaje nam nic innego, jak go solidnie podsumować - co zagrało, co nie, kto nam podpadł, a kogo bardzo kochamy. Zapraszamy!

Wasze Ulubione Posty:


Jeśli chodzi o recenzje, to samoprzylepny stanik od Julimexu, znany również jako 'stanik z instagrama', wyprzedził rywali o kilka długości i kilka tysięcy wejść. Na drugim miejscu stoi Clara od Panache, a zaszczytne trzecie miejsce otrzymuje Ignite od Scantilly by Curvy Kate.



Ulubiony Stanik 2017:



Agu: W tym roku konkurencja jest spora - i weź tu bądź mądra i wybierz! Nie jestem w stanie się zdecydować między Clarą a Jessicą; obydwa są cudnie retro i obydwa noszę z taką samą przyjemnością na co dzień.




Madź: Dla mnie niekwestionowanym zwycięzcą w kategorii ulubionych będzie braletka od DueLune - nie tylko dlatego, że świetnie mi się w niej chodzi, ale przede wszystkim dlatego, że marka zagrała wszystkim innym na nosie i udowodniła, że DA SIĘ.



Największy zawód Stanikowy 2017:


Agu: Dla mnie to jest zdecydowanie afera z neonkami od Gorsenii - nadal nie mogę się otrząsnąć ani z całej sprawy, ani z reakcji przedstawicielki marki na mojego posta. Traktowanie po macoszemu konsumentek i uważanie, że informacja, że surowiec wybrany do produkcji nie może zostać zużyty na staniki F+, jest za trudna do ogarnięcia przez przeciętną kupującą, jest karygodne. Osobiście bojkotuję Gorsenię z tego powodu i nie będę jej dawała kolejnych szans, o ile firma się jakoś spektakularnie nie zrehabilituje - zwłaszcza, że w tym roku kupiłam dwa staniki tej marki i oba zawiodły. Obwód Brigitte po jednym założeniu wyglądał jak przesiane, sparciałe rajstopy, a Tequila pękła na szwie.



Madź: Jak tak myślę, to chyba nikt mnie nie zawiódł w tym roku. Nie było spektakularnej wpadki, o której mogłabym opowiedzieć. Jedynie co, to kilka przykrości, że model robiący mi WOW nie pojawiał się w moim rozmiarze - ale tak to jest, jak dostało się od natury dużo, a lubi się staniki mieszczące w sobie mało.

Wyróżnienia :


Agu: Wyróżnień w tym roku jest kilka. Na pewno takim zasługującym na złotą gwiazdkę stanikiem jest złoty właśnie Glamour od Le Vernis, czyli satynowa balkonetka z barokowym, metalicznym wzorkiem.


Taką niespodziankę zrobił mi @levernis_luxurylingerie - oto balkonik Glamour, czyli żywy dowód na to, że polska bielizna ma się nadzwyczaj dobrze, jeśli chodzi o wzornictwo 👑 to złoto to faktyczne, błyszczące metalicznie złoto, a nie ciemnożółty nadruczek. Chwalę! 👑👙#miskidwie #polskabielizna #levernis #polishlingerie #lingerie #dessous #stanik #biustonosz #wysokiemajtki #wysokiefigi #majtki #figi #panties #briefs #bielizna #instalingerie #instabra #golden #złoto #kusidełko #luxurylingerie #balcony #balkon #luksusowabielizna #levernislingerie #satin #satyna

45 Likes, 13 Comments - 👙MiskiDwie👙 (@miskidwie) on Instagram: "Taką niespodziankę zrobił mi @levernis_luxurylingerie - oto balkonik Glamour, czyli żywy dowód na..."
Sama marka jest dla mnie dużym estetycznym odkryciem, bo od czasu wycofania Masquerade brak nam buduarowo bogatych modeli. Wartych grzechu jest tu co najmniej kilka projektów, w tym koronkowy Romance.


Po wtóre - Due Lune, czyli odważna i pełna werwy marka, która uszyła braletki w rozmiarze 70L; oklaski! I ja i Madź nosimy je równie chętnie.

Zdecydowanie na wyróżnienia zasługuje także czarna owca, która wzbudziła wiele kontrowersji na naszym fanpejdżu, to jest Forever21 - dalej stoję na stanowisku, że dla kobiet z niedużym biustem i średnim obwodem podbiuścia jest to dobra, budżetowa opcja. Sama przesuwam się powoli z kategorii małego do średniego podbiuścia i bordowo-beżowy miękkus od F21 sprawdza się znakomicie mimo zabawnego w kontekście bloga rozmiaru 80D. Z jednej strony heheszek, z drugiej staniki Dity także leżą na mnie dopiero w rozmiarze 80D/75DD ;)

Muszę przyznać, że jestem zdziwiona. Na Black Friday kupiłam komplet bielizny Forever 21 (stanik mierzyłam w sklepie, więc jakie takie pojęcie miałam o dopasowaniu), i o ile to zdecydowanie nie jest mój rozmiar (80C, lol), o tyle jest to kolejna marka, w której obwód 75 i większy leży na moim 73 cm pod biustem (tak samo było z Coco de Mer i Von Follies by Dita Von Teese). Nie jest to idealny obwód i na pewno go skrócę, bo czuję różnicę między nim a swoimi 65kami, ale w trakcie noszenia nie podjeżdża ani nie ląduje mi na karku, miseczki za to są w punkt, mimo, że zgodnie z podstawową arytmetyką stanikową powinny być minimum o oczko za małe. 36C w F21 leży jak 75DD u Curvy Kate na przykład. Druga rzecz, która mnie zdziwiła - design. Ja się pytam jak kogo dobrego, czemu dopiero w Forever21 udało mi się kupić czerwoną bieliznę, która nie wygląda tanio? Vivat ta piękna czerwień! Vivat połączenie z beżem, vivat fantastyczne majtki! I to jeszcze za 69 PLN ... w komplecie. Pokazałam się Miskowi Trzeciemu, który jest chyba najbardziej marudnym w temacie niewymownych facetem po tej stronie Missisppi - oczy jak pięć złotych, ostatnio tak go zachwyciła Deco Rebel. Ja poproszę o więcej takich klimatów w firmach D+, okej? 💋🌹💃🏻 . . . . . #miskidwie #bielizna #lingerie #dessous #biustonosz #stanik #bra #lingerieblogger #lingerieblog #instalingerie #👙 #instabra #koronka #intimates #bieliznamodowa #lace #underwear #brafitting #majtki #koronki #harnessbra #panties #strappybra #bieliznaerotyczna #satyna #satin #burlesque #figi #paseczkowiec #forever21lingerie

101 Likes, 23 Comments - 👙MiskiDwie👙 (@miskidwie) on Instagram: "Muszę przyznać, że jestem zdziwiona. Na Black Friday kupiłam komplet bielizny Forever 21 (stanik..."

Madź: Na wyróżnienie zasługuje longlajn od Ava - mogłyście go zobaczyć na Instagramie, a niedługo o nim przeczytacie w zupełnie wyjątkowej recenzji. Na razie powiem tyle - wyróżnienie w pełni zasłużone.

Hello, @avalingerie. Pasujemy do siebie 😍😘 . . . . . #miskidwie #bielizna #lingerie #dessous #biustonosz #stanik #bra #lingerieblogger #instalingerie #fashionblogger #spodnipradlo #podprsenka #sujetador #👙 #polskabielizna #instabra #koronka #bieliznamodowa #intimates #polishlingerie #biustysąróżne #bieliznanablogu #koronki #avalingerie #retro #embroidery #ciałopozytywne #hafty #burlesque #kokardka

113 Likes, 19 Comments - 👙MiskiDwie👙 (@miskidwie) on Instagram: "Hello, @avalingerie. Pasujemy do siebie 😍😘 . . . . . #miskidwie #bielizna #lingerie #dessous..."


Nadzieje i oczekiwania na 2018:


Agu: Mam nadzieję, że w 2018 zobaczymy jakąś kontynuację koncepcji Panache Black, która po dwóch sezonach została porzucona. Marzy mi się zielony Ardour, ale biorąc pod uwagę, co Iza Sakutova nam zaspoilerowała, mamy na co czekać w kwestii zielonej.


Za: Graf1x

Chciałabym zobaczyć w u polskich marek więcej inspiracji i innowacyjności - nie musimy kopiować innych twórców, stać nas na swoje pomysły. No i poprosimy, jak zawsze, o nowe marki D+!

Madź: Będę powtarzać to co roku, aż do skutku - chcemy kolorowych, ażurowych braletek na wszystkie rozmiary. Mi się marzy ładna żółta albo zielona koronka. Już wiemy, że się da - teraz czekamy na odważne projekty.

Jaki był dla Was rok 2017? Łaskawy czy raczej pełen fakapów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz